Hi Guest, Welcome to the quilting forums, register now —or—

Conversation Between Lenie and Klasien

15 Visitor Messages

Page 2 of 2 FirstFirst 12
  1. Hey Klasien,
    Nou die Polka Dot is niks voor mij, ik denk dat ik al teveel projektjes op mijn vork heb, en dan zou het erg jammer zijn als ik mijn beloftes niet kan waarmaken. Misschien een volgende keer, als die er komt.
    Lekker geshopt in Assen? Leuk joh, een eigen kapperszaak. Jammer dat je zover weg woont, anders zou ik deze week nog een afspraak maken bij je, moet nodig weer eens gekapt worden.
    Ik hoor wel van je hoe het was om mee te doen aan de swap, kosten en tijd en zo.
    Verder wens ik jou en je familie hele fijne feestdagen!
    Groetjes, Lenie
  2. Hoi hoi!

Ik zie dat jij nog niet mee doet in de Polka Dot Party........ik ben de enige nederlander tot zover, dus doe gezellig mee joh!!
    Ik ben ook harstikke nieuw en weet ook niet waar ik me in stort, maar het lijkt me voor een keertje heel erg leuk om mee te doen.
    Het verzenden zal wel heel duur worden, daarom ben ik ook niet van plan om vaak mee te gaan doen hoor, het is toch 2 keer port betalen en dan nog de stof......maar het lijkt me gewoon enig om van iedereen een block te krijgen en dit block durfde ik nog wel aan.....hahaha

Vanmiddag ga ik even naar Assen naar stof kijken, morgen is er markt in Hoogeveen maar ik zit midden in de kerstdrukte in de salon, dus dat gaat 'm niet worden. Vanmiddag had ik vrij gelaten en knijp ik er eventjes tussen uit. Kan als je eigen baas bent....

Fijne dag,
    Klasien
  3. Ik heb inderdaad mazzel gehad met deze lapjes. Wij hebben hier ook geen stoffenwinkel of grote markt hoor, als ik erop uit wil voor stoffen, moet ik naar Venlo, daar is op zaterdag een grote markt.
    Ik denk dat stoffen combineren gewoon een kwestie van durven is. Toen ik ze gekocht had, dacht iedereen hier in huis dat de kleuren helemaal niet bij elkaar pasten, maar als je dan gaat snijden en combineren, wordt het toch een geheel. De geappliceerde hartjes van dezelfde stoffen trekken het geheel dan nog meer bij elkaar, zodat het echt bij mekaar gaat passen. De rode ruit, en de donkergroene-met-oranje-streepje ruit, zijn oude flanellen overhemden van mijn man die hij niet meer wilde dragen. Vond het wel leuk om dat erin te combineren.
  4. Hoi Lenie,

Je hebt gelijk het is erg verslavend.... ik ben 3 maanden geleden begonnen en juist vanochtend mijn vierde quilt gestart.....
    Ik heb alleen gesneden en wat genaaid hoor, dan leg ik het weer weg, het gaat zo snel dan ben ik binnen no time door mijn lapjes heen...haha
    Vanmiddag begonnen met mijn eerste quilt echt te quilten, valt me niet mee, maar het wordt wel mooi volgens mij.

Dus ook een beginner hier, maar dan nóg korter dan jij.
    Bestel jij de stofjes ook altijd in USA bij MSQC? De stoffen van je quilts vind ik erg prachtig.

Succes met alles en bedankt voor je berichtje,
    Klasien
  5. Hallo Klasien,
    Da's voor het eerst dat ik hier nog een nederlandse tegenkom. Quilt jij al lang? Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen, moet zeggen dat het erg verslavend is.
    Groeten, Lenie
Showing Visitor Messages 11 to 15 of 15
Page 2 of 2 FirstFirst 12