Hi Guest, Welcome to the quilting forums, register now —or—

Conversation Between Klasien and Lenie

15 Visitor Messages

Page 1 of 2 12 LastLast
  1. Hoi Klasien,
    Bedankt voor het opzoeken van de tutorial. Dat is echt een heel duidelijke, zo ga ik het ook doen. Ik moet harten voorbereiden waar de familie iets op kan schrijven, maar dat kan op dezelfde manier natuurlijk. Hartstikke fijn dat je me een sharpie op stuurt!
    Groetjes,
    Lenie
  2. Hier dan eindelijk de site gevonden die ik gebruik als ik handgeschreven labels gebruik.
    Morgen gaat je envelop op de bus!!

ps i quilt: label tutorial. {the rachel way.}

Succes ermee!
  3. Ik was even een paar dagen van het forum en las net dat je je broer misschien kunt helpen. Geweldig, en natuurlijk ook heel ingrijpend, ook voor jou. Heel veel geluk en sterkte meid!
  4. Wauw Klasien, dat wordt een gaaf weekend voor jou! Pinkpop, daar ben ik in een ver verleden ook twee keer geweest. Heel speciale sfeer destijds. Veel plezier bij Bruce! Ik moet het dit weekend doen met mijn tuin, maar dat is ook wel lekker met dit weer.
  5. Hoi hoi Klazien,
    wat een toestanden zeg, voor je dochter. Ik hoop van harte dat het nu inderdaad goed gegaan is. Ik kan me zo voorstellen dat ze hier echt een trauma aan over heeft gehouden. Wat fijn dat de vakantie er nu écht bijna aan komt. Ik ben wel een beetje jaloers op je, moet ik zeggen. Het is zo fantastisch om zo'n reis te maken. Wij zijn in mei 2010 nog 3 weken in de VS geweest. Dat was ook echt geweldig. We hebben toen echt prachtig weer gehad, en op sommige plaatsen was het zelfs behoorlijk heet.
    De ronde lijnen naaien leer jij ook hoor! Echt niet zo moeilijk. Gewoon eens een keertje proberen. Voordeel van zo'n quilt is, dat je héél vaak hetzelfde doet, dus dan ben je vanzelf veel aan oefenen. Bij mij gaan ze ook niet meteen helemaal perfect, maar dat komt vanzelf wel.
    Ik wens je voor volgende week een hele fijne verjaardag, en alvast een prachtige vakantie. Laat me horen hoe het is geweest!!
    Groetjes, Lenie
  6. Het vorige bericht was te lang en kon ik niet plaatsen.....

De bloeddruk van mijn meisje was 82-42 ik wist niet eens dat het zo laag kon........wat een ellende voor haar.

Volgende week heb ik mijn verjaardag....(50) en dan nog 1 week werken en dan ga ik naar amerika, ik heb er heel veel zin in! Ik ga niet naar mijn jongste, maar naar een vriendin van me.

Met jou alles goed?

Wat een schitterende quilt had je gemaakt, je maakt echt geweldige dingen! Ik vind vooral dat quilten heel knap, ik kom niet veel verder dan rechte lijnen....
    Ooit ga ik ook van die mooie ronden naden maken.

Dit hoort dus eigenlijk onder het berichtje van net...

Doeidoei,
    Klasien
  7. Hoi Lenie,

Mijn dochter heeft inderdaad een operatie gehad, ze moest naar de KNO arts, haar holtes zijn uitgeboord, haar neusschot is gebroken en rechtgezet, haar neusschelp is bot afgebroken en er zijn spalken geplaatst.......dit was de derde operatie, beide vorige keren waren mislukt.....dus je snapt dat de zenuwen behoorlijk waren bij haar! De spalken worden er morgen uitegehaald, na de operatie moesten de tampons eruit en toen trokken ze per ongeluk 1 van de 2 spalken mee, die zaten dus met hechtingen vast, ze schreeuwde het uit van de pijn...........al met al is ze nu behoorlijk hersteld en we hopen dat het morgen goed gaat. Deze komende week moet ze nog thuis blijven en dan mag ze die weer erna weer aan het werk. Het was een zware operatie en dit is hopelijk de aller laatste keer dat het gebeuren moet.......wat een drama. Haar bloeddruk was bijv zooooo laag dat ze flauw viel.

Lekker slapen straks en tot horens maar weer,
    Klasien
  8. Hoi Klasien,

Nou dat zijn hele mooie stofjes voor hele mooie prijzen volgens mij, ik zal eens wat beter gaan kijken vanavond. Ik heb trouwens bij de meiden van Verknipt, de site die je me laatst doorgaf, twee rolletjes van de overhemdstoffen besteld, en ben er al mee aan de gang.
    Ik denk dat het erg leuk wordt, en de prijzen waren erg goed. 12,50 per rol. En met één rol maak je een lapquilt bovenkant.
    Ik denk dat ik ook maar eens wat vaker op marktplaats moet gaan kijken.

Groetjes, en ook een fijne dag voor jou.
    Lenie
  9. Goedemorgen Lenie,

Zoals wel vaker zat ik even marktplaats door te kijken en kwam op deze advertentie.
    Misschien iets voor jou? Ik zit ook te denken om eens zo'n mooi donkere en warme deken te maken dus ik ga ook nog even verder zoeken.......maar ik heb nog zoveel om te maken........

http://link.marktplaats.nl/528051219

Succes en een fijne dag!

Klasien
  10. Hoi Klazien!
    Ken je deze? http://www.gelrebloem.nl/webshop/
    Daar komen mijn flannelletjes vandaan. Dankjewel voor de complimentjes!
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 15
Page 1 of 2 12 LastLast