PDA

View Full Version : Re-visiting - the funniest forum thread EVER



Sandy Navas
January 29th, 2015, 05:23 PM
http://forum.missouriquiltco.com/general-discussion/17939-new-neighbours.html

pcbatiks
January 29th, 2015, 05:30 PM
Sandy..........you didn't include a disclaimer saying how long the Neighbors thread is..........but it's a fun way to kill a couple of hours! :D

Doloris
January 29th, 2015, 05:40 PM
I remember

Blondie
January 29th, 2015, 06:24 PM
who the heckfire shoot could EVER forget this one. It's truly EPIC.

Learner quilter
January 29th, 2015, 06:38 PM
Maybe pamipatch will give us an update? ... It was funny..

HandsOffItsMine
January 29th, 2015, 06:45 PM
I too remember that one. Hilarious! Yes, do they still live next door?!? lol

buckeyequilter
January 29th, 2015, 08:00 PM
Yeah I remember that one well...........LMAO

bubba
January 29th, 2015, 08:07 PM
This is one of my favorites, but the killer snowmen might just top it!

Learner quilter
January 29th, 2015, 08:11 PM
Divine Daisy tells a good story as well...

Granny Fran
January 29th, 2015, 10:34 PM
I had to interrupt my reading this post to fix dinner. What a hoot. Glad I joined this forum last year and not the year before. Might have thought I was entering the twilight zone or something. LOL

Love the humor (and concern for others) on this forum. Laughter IS the BEST medicine.

Sandy Navas
January 29th, 2015, 10:41 PM
I had to interrupt my reading this post to fix dinner. What a hoot. Glad I joined this forum last year and not the year before. Might have thought I was entering the twilight zone or something. LOL

Love the humor (and concern for others) on this forum. Laughter IS the BEST medicine.

You mean this isn't the twilight zone?

Someone misinformed me . . .

Grandma Nan
January 30th, 2015, 12:02 AM
http://forum.missouriquiltco.com/general-discussion/17939-new-neighbours.html

OmG- jsut spent about 2 hours reading this thread and couldn't stop. It was hilarious.

Carrie J
January 30th, 2015, 01:18 AM
OH MY, this should be a BOOK! ROFL! It'd be a best seller!!!

auntiemern
January 30th, 2015, 03:28 AM
OMG....This was so funny. I remember how frustrated we would all get if we went for days without an update. Did they kidnap her? Did she take the cookies over, and never returned? I still laugh reading this. We need more of this kind of lost commraderie that used to fill the pages of our forum. There are days I truly miss what we once had before we grew so big.

snippet
January 30th, 2015, 04:05 AM
yeah, that was a phenomenal thread.

We do need an update from Pami though.

CarolynK
January 30th, 2015, 09:49 AM
That was hilarious and remember checking in all the time for updates! Speaking of....we do need an update!

WendyI
January 30th, 2015, 10:31 AM
This happened right around the time I joined here...it was awesome!! Thanks for the refresher Sandy!

Grandma G
January 30th, 2015, 10:39 AM
I remember that thread, too! It was really funny and I have wondered from time to time what has happened since but oddly everything seems quiet on that block... It truly was hilarious.

Grandma G
January 30th, 2015, 10:40 AM
http://forum.missouriquiltco.com/general-discussion/17939-new-neighbours.html

Oh, Sandy, thanks for bringing that up. That was such a fun thread.

songbird857
January 30th, 2015, 11:01 AM
LOL - I got as far as page 5 - the rest will have to wait as I MUST finish this quilt today :)